Back Office Employee

Ons kantoor in Lokeren (of Aalst) is momenteel op zoek naar een getalenteerde collega! Als Back Office Employee is het jouw taak om bij te dragen aan de groei van onze organisatie door o.a. het verwerken van orders van onze klanten en de facturatie ervan.

Je rapporteert aan de Sales Manager en werkt samen met collega's in het Sales team.

Jouw verantwoordelijkheden als Back Office Employee zijn:

Je verwerkt de orders in het ERP-systeem en volgt deze verder op tot aan de facturatie.

  • Aanmaak van de orders
  • Administratieve inkoop van de orders. Je hoeft dus geen prijzen te onderhandelen.
  • Je verwerkt de ontvangsten van de producten.
  • Je maakt alles klaar voor facturatie.
  • Je verstuurt de verkoopfactuur terug naar de klant.
  • Naast de orders, volg je ook administratief de projecten op.
  • Je controleert de administratieve gegevens van de klant en past aan waar nodig.
  • Via een beurtrol sta je ook in voor de telefonie van de receptie.

Jij kan onze toekomstige collega worden als...

  • je een bachelordiploma hebt of minimaal vijf jaar ervaring in een gelijkaardige rol hebt.
  • je een perfecte kennis van het Nederlands (mondeling en schriftelijk) hebt en een goede kennis van het Frans en Engels.
  • je vloeiend met een computer kan werken. Kennis van ERP en Netsuite is een pluspunt.
  • je zowel zelfstandig als in team efficient kan werken.
  • je nauwkeurig te werk kan gaan, een cruciale eigenschap in deze rol.

Wat we aanbieden:

  • Een multiculturele omgeving. Je krijgt de gelegenheid om bij te leren, je expertise te delen, je vaardigheden te ontwikkelen en deze uit te wisselen met Belgische en Europese collega's.
  • Een sterke bedrijfscultuur. Onze groep is gebaseerd op sterke waarden: Respect, Moed, Ondernemersgeest en Samenhorigheid. Maak deel uit van 'One Team' bedrijf met een groot Europees project en sterke groeidoelstellingen.
  • Loopbaanontwikkeling. Draag bij aan transversale projecten en profiteer mee van onze mobiliteitsmogelijkheden.
  • Extra-legale voordelen. Maaltijdcheques, verzekering, mobiele telefoon met abonnement, 20 dagen wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen.

Als jij aan dit profiel beantwoordt, contacteer ons dan snel!

Stuur jouw CV en motivatie naar jobs.belux@arkance.net of vul het formulier hiernaast in.

Groupe Monnoyeur

Tegen 2024 zal de wereld van de Bouw en Industrie een grondige verandering ondergaan. Bedrijven die in staat zijn om zich aan te passen aan de uitdagingen van de digitalisering, worden de koplopers in deze nieuwe wereld. Om onze klanten beter te begeleiden en hen te helpen de veranderingen te begrijpen die de opkomst van nieuwe technologieën met zich meebrengt, op de werven, in de studiebureaus, bij de infrastructuurbeheerders, richtte de Groupe Monnoyeur Arkance op.

Wat is Arkance Systems?

Arkance Systems biedt softwareoplossingen en een breed scala aan diensten om onze klanten in de bouw- en industriesector te ondersteunen bij hun digitale transitie. Met een Europees netwerk van 630 medewerkers, werkzaam in vier divisies (Arkance Systems, Arkance Optimum, AllTerra en SITECH), zijn wij toegewijd aan het optimaliseren van alle fasen van de levenscyclus van het ontwerp- en bouwproject, door het vereenvoudigen van ontwerp, fabricage, werven en onderhoud.

Arkance Systems is bovendien de fiere Europees leider in Building Information Modeling (BIM), Product Lifecycle Management (PLM) en Computer Aided Design (CAD).

Werken bij Arkance Systems?

Bij Arkance Systems staan onze werknemers op nummer één. Daarom streven wij ernaar om samen een gemeenschappelijk doel te bereiken en een omgeving te creëren die samenwerking, autonomie en prestaties bevordert.

Onze waarden worden door het hele bedrijf gedeeld en vormen de leidraad voor ons handelen en de dagelijkse inzet voor onze klanten: wij communiceren met respect, richten ons op innovatie, tonen moed om nieuwe uitdagingen aan te gaan en werken samen in een gemoedelijke omgeving.

Bij Arkance Systems geven we ook om het milieu waarin we leven: we vinden dat ons bedrijf een positieve en duurzame impact op de planeet moet hebben. Daarom willen wij onze CO²-uitstoot met 15% verminderen door middel van digitale technologie.

Functieomschrijving

Back Office Employee

Ons kantoor in Lokeren (of Aalst) is momenteel op zoek naar een getalenteerde collega! Als Back Office Employee is het jouw taak om bij te dragen aan de groei van onze organisatie door o.a. het verwerken van orders van onze klanten en de facturatie ervan.

Je rapporteert aan de Sales Manager en werkt samen met collega's in het Sales team.

Jouw verantwoordelijkheden als Back Office Employee zijn:

Je verwerkt de orders in het ERP-systeem en volgt deze verder op tot aan de facturatie.

  • Aanmaak van de orders
  • Administratieve inkoop van de orders. Je hoeft dus geen prijzen te onderhandelen.
  • Je verwerkt de ontvangsten van de producten.
  • Je maakt alles klaar voor facturatie.
  • Je verstuurt de verkoopfactuur terug naar de klant.
  • Naast de orders, volg je ook administratief de projecten op.
  • Je controleert de administratieve gegevens van de klant en past aan waar nodig.
  • Via een beurtrol sta je ook in voor de telefonie van de receptie.

Jij kan onze toekomstige collega worden als...

  • je een bachelordiploma hebt of minimaal vijf jaar ervaring in een gelijkaardige rol hebt.
  • je een perfecte kennis van het Nederlands (mondeling en schriftelijk) hebt en een goede kennis van het Frans en Engels.
  • je vloeiend met een computer kan werken. Kennis van ERP en Netsuite is een pluspunt.
  • je zowel zelfstandig als in team efficient kan werken.
  • je nauwkeurig te werk kan gaan, een cruciale eigenschap in deze rol.

Wat we aanbieden:

  • Een multiculturele omgeving. Je krijgt de gelegenheid om bij te leren, je expertise te delen, je vaardigheden te ontwikkelen en deze uit te wisselen met Belgische en Europese collega's.
  • Een sterke bedrijfscultuur. Onze groep is gebaseerd op sterke waarden: Respect, Moed, Ondernemersgeest en Samenhorigheid. Maak deel uit van 'One Team' bedrijf met een groot Europees project en sterke groeidoelstellingen.
  • Loopbaanontwikkeling. Draag bij aan transversale projecten en profiteer mee van onze mobiliteitsmogelijkheden.
  • Extra-legale voordelen. Maaltijdcheques, verzekering, mobiele telefoon met abonnement, 20 dagen wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen.

Als jij aan dit profiel beantwoordt, contacteer ons dan snel!

Stuur jouw CV en motivatie naar jobs.belux@arkance.net of vul het formulier hiernaast in.

Onze organisatie

Groupe Monnoyeur

Tegen 2024 zal de wereld van de Bouw en Industrie een grondige verandering ondergaan. Bedrijven die in staat zijn om zich aan te passen aan de uitdagingen van de digitalisering, worden de koplopers in deze nieuwe wereld. Om onze klanten beter te begeleiden en hen te helpen de veranderingen te begrijpen die de opkomst van nieuwe technologieën met zich meebrengt, op de werven, in de studiebureaus, bij de infrastructuurbeheerders, richtte de Groupe Monnoyeur Arkance op.

Wat is Arkance Systems?

Arkance Systems biedt softwareoplossingen en een breed scala aan diensten om onze klanten in de bouw- en industriesector te ondersteunen bij hun digitale transitie. Met een Europees netwerk van 630 medewerkers, werkzaam in vier divisies (Arkance Systems, Arkance Optimum, AllTerra en SITECH), zijn wij toegewijd aan het optimaliseren van alle fasen van de levenscyclus van het ontwerp- en bouwproject, door het vereenvoudigen van ontwerp, fabricage, werven en onderhoud.

Arkance Systems is bovendien de fiere Europees leider in Building Information Modeling (BIM), Product Lifecycle Management (PLM) en Computer Aided Design (CAD).

Werken bij Arkance Systems?

Bij Arkance Systems staan onze werknemers op nummer één. Daarom streven wij ernaar om samen een gemeenschappelijk doel te bereiken en een omgeving te creëren die samenwerking, autonomie en prestaties bevordert.

Onze waarden worden door het hele bedrijf gedeeld en vormen de leidraad voor ons handelen en de dagelijkse inzet voor onze klanten: wij communiceren met respect, richten ons op innovatie, tonen moed om nieuwe uitdagingen aan te gaan en werken samen in een gemoedelijke omgeving.

Bij Arkance Systems geven we ook om het milieu waarin we leven: we vinden dat ons bedrijf een positieve en duurzame impact op de planeet moet hebben. Daarom willen wij onze CO²-uitstoot met 15% verminderen door middel van digitale technologie.