Business Development Manager

Ons kantoor in Windhof (Luxemburg) is momenteel op zoek naar een getalenteerde collega!

Als Business Development Manager zal het je opdracht zijn de Luxemburgse markt te ontwikkelen en zichtbaarheid voor ons merk te creëren. Je rapporteert aan de Regional Manager Belux en werkt samen met collega's van het Sales Belux team (België - Luxemburg).

Jouw verantwoordelijkheden als Business Development Manager zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor een portefeuille van bestaande klanten en je grijpt alle kansen voor groei in de samenwerking.
  • Samen met de ‘Strategic Sales’ (voor belangrijke klanten) en de ‘Sales Specialists’ (voor technische klanten) volg je de verzoeken van de klant op en reageer je op opmerkingen over de geleverde producten en diensten.
  • Je identificeert nieuwe prospects, begrijpt hun behoeften en verwachtingen en evalueert hun potentieel voordat je een relevant aanbod doet.
  • Je bent verantwoordelijk voor je eigen commerciële administratie (registratie van bezoeken en prospectie, commerciële verslagen, offertes, commerciële ondersteuning, enz.) om opvolging door collega's en de organisatie mogelijk te maken.
  • Je ontwikkelt en onderhoudt je netwerk door in het veld aanwezig te zijn (je neemt deel aan handelsbeurzen, ontwikkelt partnerschappen). Een bestaand netwerk is een troef.

Jij kan onze toekomstige collega worden als...

  • je een grondige ervaring (vijf jaar) hebt in de verkoop van computersoftware.
  • je een goede kennis van de bouw- of constructiesector hebt. Dit is een belangrijke troef bij jouw sollicitatie.
  • je vertrouwd bent met zowel prospectie als het beheer van bestaande klanten.
  • je commercieel en enthousiast bent en graag passende en op maat gemaakte oplossingen voor jouw klanten vindt.
  • je nieuwsgierig van aard bent en een goed integratievermogen hebt.
  • je Franstalig bent en een goede kennis hebt van het Engels. Kennis van Nederlands en Duits is zeker een pluspunt.
  • je enthousiast bent in plaats van terughoudend of conservatief.

Wat we aanbieden:

  • Een multiculturele omgeving. Je krijgt de gelegenheid om bij te leren, je expertise te delen, je vaardigheden te ontwikkelen en deze uit te wisselen met Belgische en Europese collega's.
  • Een sterke bedrijfscultuur. Onze groep is gebaseerd op sterke waarden: Respect, Moed, Ondernemersgeest en Samenhorigheid. Maak deel uit van 'One Team' bedrijf met een groot Europees project en sterke groeidoelstellingen.
  • Loopbaanontwikkeling. Draag bij aan transversale projecten en profiteer mee van onze mobiliteitsmogelijkheden.
  • Extra-legale voordelen. Maaltijdcheques, verzekering, mobiele telefoon met abonnement, bonusplan gekoppeld aan groeps- en individuele voordelen en 25 dagen wettelijke vakantiedagen.

Als jij aan dit profiel beantwoordt, contacteer ons dan snel!

Stuur jouw CV en motivatie naar jobs.belux@arkance.net of vul het formulier hiernaast in.

Groupe Monnoyeur

Tegen 2024 zal de wereld van de Bouw en Industrie een grondige verandering ondergaan. Bedrijven die in staat zijn om zich aan te passen aan de uitdagingen van de digitalisering, worden de koplopers in deze nieuwe wereld. Om onze klanten beter te begeleiden en hen te helpen de veranderingen te begrijpen die de opkomst van nieuwe technologieën met zich meebrengt, op de werven, in de studiebureaus, bij de infrastructuurbeheerders, richtte de Groupe Monnoyeur Arkance op.

Wat is Arkance Systems?

Arkance Systems biedt softwareoplossingen en een breed scala aan diensten om onze klanten in de bouw- en industriesector te ondersteunen bij hun digitale transitie. Met een Europees netwerk van 630 medewerkers, werkzaam in vier divisies (Arkance Systems, Arkance Optimum, AllTerra en SITECH), zijn wij toegewijd aan het optimaliseren van alle fasen van de levenscyclus van het ontwerp- en bouwproject, door het vereenvoudigen van ontwerp, fabricage, werven en onderhoud.

Arkance Systems is bovendien de fiere Europees leider in Building Information Modeling (BIM), Product Lifecycle Management (PLM) en Computer Aided Design (CAD).

Werken bij Arkance Systems?

Bij Arkance Systems staan onze werknemers op nummer één. Daarom streven wij ernaar om samen een gemeenschappelijk doel te bereiken en een omgeving te creëren die samenwerking, autonomie en prestaties bevordert.

Onze waarden worden door het hele bedrijf gedeeld en vormen de leidraad voor ons handelen en de dagelijkse inzet voor onze klanten: wij communiceren met respect, richten ons op innovatie, tonen moed om nieuwe uitdagingen aan te gaan en werken samen in een gemoedelijke omgeving.

Bij Arkance Systems geven we ook om het milieu waarin we leven: we vinden dat ons bedrijf een positieve en duurzame impact op de planeet moet hebben. Daarom willen wij onze CO²-uitstoot met 15% verminderen door middel van digitale technologie.

Functieomschrijving

Business Development Manager

Ons kantoor in Windhof (Luxemburg) is momenteel op zoek naar een getalenteerde collega!

Als Business Development Manager zal het je opdracht zijn de Luxemburgse markt te ontwikkelen en zichtbaarheid voor ons merk te creëren. Je rapporteert aan de Regional Manager Belux en werkt samen met collega's van het Sales Belux team (België - Luxemburg).

Jouw verantwoordelijkheden als Business Development Manager zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor een portefeuille van bestaande klanten en je grijpt alle kansen voor groei in de samenwerking.
  • Samen met de ‘Strategic Sales’ (voor belangrijke klanten) en de ‘Sales Specialists’ (voor technische klanten) volg je de verzoeken van de klant op en reageer je op opmerkingen over de geleverde producten en diensten.
  • Je identificeert nieuwe prospects, begrijpt hun behoeften en verwachtingen en evalueert hun potentieel voordat je een relevant aanbod doet.
  • Je bent verantwoordelijk voor je eigen commerciële administratie (registratie van bezoeken en prospectie, commerciële verslagen, offertes, commerciële ondersteuning, enz.) om opvolging door collega's en de organisatie mogelijk te maken.
  • Je ontwikkelt en onderhoudt je netwerk door in het veld aanwezig te zijn (je neemt deel aan handelsbeurzen, ontwikkelt partnerschappen). Een bestaand netwerk is een troef.

Jij kan onze toekomstige collega worden als...

  • je een grondige ervaring (vijf jaar) hebt in de verkoop van computersoftware.
  • je een goede kennis van de bouw- of constructiesector hebt. Dit is een belangrijke troef bij jouw sollicitatie.
  • je vertrouwd bent met zowel prospectie als het beheer van bestaande klanten.
  • je commercieel en enthousiast bent en graag passende en op maat gemaakte oplossingen voor jouw klanten vindt.
  • je nieuwsgierig van aard bent en een goed integratievermogen hebt.
  • je Franstalig bent en een goede kennis hebt van het Engels. Kennis van Nederlands en Duits is zeker een pluspunt.
  • je enthousiast bent in plaats van terughoudend of conservatief.

Wat we aanbieden:

  • Een multiculturele omgeving. Je krijgt de gelegenheid om bij te leren, je expertise te delen, je vaardigheden te ontwikkelen en deze uit te wisselen met Belgische en Europese collega's.
  • Een sterke bedrijfscultuur. Onze groep is gebaseerd op sterke waarden: Respect, Moed, Ondernemersgeest en Samenhorigheid. Maak deel uit van 'One Team' bedrijf met een groot Europees project en sterke groeidoelstellingen.
  • Loopbaanontwikkeling. Draag bij aan transversale projecten en profiteer mee van onze mobiliteitsmogelijkheden.
  • Extra-legale voordelen. Maaltijdcheques, verzekering, mobiele telefoon met abonnement, bonusplan gekoppeld aan groeps- en individuele voordelen en 25 dagen wettelijke vakantiedagen.

Als jij aan dit profiel beantwoordt, contacteer ons dan snel!

Stuur jouw CV en motivatie naar jobs.belux@arkance.net of vul het formulier hiernaast in.

Onze organisatie

Groupe Monnoyeur

Tegen 2024 zal de wereld van de Bouw en Industrie een grondige verandering ondergaan. Bedrijven die in staat zijn om zich aan te passen aan de uitdagingen van de digitalisering, worden de koplopers in deze nieuwe wereld. Om onze klanten beter te begeleiden en hen te helpen de veranderingen te begrijpen die de opkomst van nieuwe technologieën met zich meebrengt, op de werven, in de studiebureaus, bij de infrastructuurbeheerders, richtte de Groupe Monnoyeur Arkance op.

Wat is Arkance Systems?

Arkance Systems biedt softwareoplossingen en een breed scala aan diensten om onze klanten in de bouw- en industriesector te ondersteunen bij hun digitale transitie. Met een Europees netwerk van 630 medewerkers, werkzaam in vier divisies (Arkance Systems, Arkance Optimum, AllTerra en SITECH), zijn wij toegewijd aan het optimaliseren van alle fasen van de levenscyclus van het ontwerp- en bouwproject, door het vereenvoudigen van ontwerp, fabricage, werven en onderhoud.

Arkance Systems is bovendien de fiere Europees leider in Building Information Modeling (BIM), Product Lifecycle Management (PLM) en Computer Aided Design (CAD).

Werken bij Arkance Systems?

Bij Arkance Systems staan onze werknemers op nummer één. Daarom streven wij ernaar om samen een gemeenschappelijk doel te bereiken en een omgeving te creëren die samenwerking, autonomie en prestaties bevordert.

Onze waarden worden door het hele bedrijf gedeeld en vormen de leidraad voor ons handelen en de dagelijkse inzet voor onze klanten: wij communiceren met respect, richten ons op innovatie, tonen moed om nieuwe uitdagingen aan te gaan en werken samen in een gemoedelijke omgeving.

Bij Arkance Systems geven we ook om het milieu waarin we leven: we vinden dat ons bedrijf een positieve en duurzame impact op de planeet moet hebben. Daarom willen wij onze CO²-uitstoot met 15% verminderen door middel van digitale technologie.