Technical Support

Stel jouw vragen aan onze Technical Support Service.

Heb je je al afgevraagd wat een uurtje downtime jouw organisatie kan kosten? Wat zouden de gevolgen zijn mocht je jouw deadlines niet halen?

Blijf niet met deze vragen zitten, maar contacteer ons voor deskundig advies. Onze Technical Support Service staat klaar voor jou.

Een technisch duwtje in de rug nodig?

Wanneer je in software investeert, is een efficiënt gebruik van zeer groot belang. Via onze opleidingen, zowel klassikaal als online, zetten onze lesgevers je op de juiste weg. Zowel basisopleidingen voor eerste gebruikers als geavanceerde cursussen die dieper ingaan op de materie zijn mogelijk. Ook onze consultants en projectontwikkelaars kunnen voor jouw activiteiten een grote meerwaarde bieden.

Soms kan je na een opleiding of dienstverlening nog vragen hebben of ‘vast’ zitten in één of ander project of software. Dan kan je rekenen op onze dienst ‘Technical Support’. Dit collectief van experts assisteert je bij een correct en efficiënt gebruik van de software. Ons permanent bemande team heeft praktijkervaring in verschillende disciplines en staat klaar om je te helpen met zowel kleine als minder kleine kwesties.

Wil je het maximale uit jouw software halen?

Abonneer je dan op onze Technical Support via +32 53 85 25 95 of support.bnl@arkance-systems.com.

Voor opleidingen, installatie, configuratie, consultancy en andere projecten?

Contacteer ons via +32 53 78 13 32 (Aalst) of +32 9 331 77 00 (Lokeren) of info.bnl@arkance-systems.com.

 

Abonneer je op onze Technical Support

Voor klanten met een actief Technical Support abonnement bieden we permanente technische ondersteuning, van maandag tot en met vrijdag, dagelijks van 8u30 tot 17u30. Deze service omvat hulp op afstand (per e-mail en telefoon) voor het oplossen van vragen tijdens het gebruik van uw softwaretoepassingen.

Om ten volle te genieten van onze dienstverlening, bundelden we alle aspecten van technische ondersteuning in ons +Plus Pack Support pakket. Binnen dit pakket zijn er verschillende mogelijkheden, van snelle antwoorden tot concretere oplossingen.

  1. Stel je vraag via onze website, per mail of per telefoon.
    Alle interacties registreren we en volgen deze perfect op. Indien we je niet meteen kunnen helpen schakelen we één van onze productspecialisten in.
  2. We garanderen je een responsetijd van vier uur.
    Indien nodig levert u ons uw bestanden digitaal aan zodat onze experts u meteen en concreter kunnen bijstaan.
  3. Alle bugs of andere issues melden we aan de leverancier.
    Is de oplossing ervoor een patch of work-around, ontvang je deze gratis.

Voordelen van onze Technical Support

  • Snellere probleemdefinitie en oplossingen dankzij de overname van je scherm
  • Minder oproepen voor hetzelfde probleem: meestal krijg je een oplossing tijdens het eerste gesprek
  • Geen softwareinstallaties nodig op je computer voor onze ondersteuning
  • Snelle beschikbaarheid van onze experten dankzij onze efficiënte verwerkingstijden
  • Upload jouw bestanden voor een snelle analyse
  • Download onze patches naar je workstation

Gerelateerde producten

Informatieaanvraag

    Vul dit formulier zo concreet mogelijk in. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.

    Dhr.

    Mevr.


      Vul dit formulier zo concreet mogelijk in. We nemen dan zo snel mogelijk contact op.

      Dhr.

      Mevr.


      Close