Een technisch duwtje in de rug nodig?

Wanneer u in software investeert, is een efficiënt gebruik van zeer groot belang. Via onze opleidingen, zowel klassikaal als online, zetten onze lesgevers u op de juiste weg. Zowel basisopleidingen voor eerste gebruikers als geavanceerde cursussen die dieper ingaan op de materie zijn mogelijk. Ook onze consultants en projectontwikkelaars kunnen voor uw activiteiten een grote meerwaarde bieden.

Soms kunt u na een opleiding of dienstverlening nog vragen hebben of ‘vast’ zitten in één of ander project of software. Dan kunt u rekenen op onze dienst ‘Technical Support’. Dit collectief van experts assisteert u bij een correct en efficiënt gebruik van uw software. Ons permanent bemande team heeft praktijkervaring in verschillende disciplines en staat klaar om u te helpen met zowel kleine als minder kleine kwesties.

Wil u het maximale uit uw software halen?

Abonneer u dan op onze Technical Support via +32 53 85 25 95 of support.bnl@arkance-systems.com.

Voor opleidingen, installatie, configuratie, consultancy en andere projecten?

Contacteer onze algemene nummers via +32 53 78 13 32 (Aalst) of +32 9 331 77 00 (Lokeren) of info.bnl@arkance-systems.com.

Abonneer u op onze Technical Support

Voor klanten met een actief Technical Support abonnement bieden we permanente technische ondersteuning, van maandag tot en met vrijdag, dagelijks van 8u30 tot 17u30. Deze service omvat hulp op afstand (per e-mail en telefoon) voor het oplossen van vragen tijdens het gebruik van uw softwaretoepassingen.

Om ten volle te genieten van onze dienstverlening, bundelden we alle aspecten van technische ondersteuning in ons +Plus Pack Support pakket. Binnen dit pakket zijn er verschillende mogelijkheden, van snelle antwoorden tot concretere oplossingen.

  1. Stel uw vraag via onze website, per mail of per telefoon.
    Alle interacties registreren we en volgen deze perfect op. Indien we u niet meteen kunnen helpen schakelen we één van onze productspecialisten in.
  2. We garanderen u een responsetijd van vier uur.
    Indien nodig levert u ons uw bestanden digitaal aan zodat onze experts u meteen en concreter kunnen bijstaan.
  3. Alle bugs of andere issues melden we aan de leverancier.
    Is de oplossing ervoor een patch of work-around, ontvangt u deze gratis.

VOORDELEN VAN ONZE TECHNICAL SUPPORT

  • Snellere probleemdefinitie en oplossingen dankzij de overname van uw scherm
  • Minder oproepen voor hetzelfde probleem: meestal krijgt u een oplossing tijdens het eerste gesprek
  • Geen softwareinstallaties nodig op uw computer voor onze ondersteuning
  • Snelle beschikbaarheid van onze experten dankzij onze efficiënte verwerkingstijden
  • Upload uw bestanden voor een snelle analyse
  • Download onze patches naar uw workstation

Contacteer onze Technical Support

+32 53 85 25 95

support.bnl@arkance-systems.com/

Als extra op deze service kunt u ook beschikken over onze Holixa Plus Pack Apps.

  • Deze Apps bevatten ontwikkelde macro’s die zorgen voor meer efficiëntie en bundelen repetitieve taken in één opdracht.
  • Via één muisklik kunnen onze consultants bovendien uw scherm overnemen. Zo hoeft u niets te downloaden of te mailen.
  • Vanuit de applicatie kunt u via één druk op het +Plus Pack-icoontje binnen enkele seconden de belangrijkste informatie (versie, service packs, grafische kaart, driver, …) met ons delen.

UW VEILIGHEID IS GEGARANDEERD
Alle sessies voor overname van uw scherm zijn versleuteld. Er is geen tussenkomst zonder uw voorafgaande toestemming.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons algemene nummer via +32 9 331 77 00.

TECHNISCHE BIJSTAND OP AFSTAND
Een computerprobleem?
We kunnen vanop afstand, snel, gemakkelijk en veilig werken via schermdeling, video, voice over IP (VoIP), bestandsoverdracht, chat ...