Voor klanten met een actief Technical Support abonnement bieden we permanente technische ondersteuning, van maandag tot en met vrijdag, dagelijks van 8u30 tot 17u30. Deze service omvat hulp op afstand (per e-mail en telefoon) voor het oplossen van vragen tijdens het gebruik van uw softwaretoepassingen.
Om ten volle te genieten van onze dienstverlening, bundelden we alle aspecten van technische ondersteuning in ons +Plus Pack Support pakket. Binnen dit pakket zijn er verschillende mogelijkheden, van snelle antwoorden tot concretere oplossingen.
- Stel uw vraag via onze website, per mail of per telefoon.
Alle interacties registreren we en volgen deze perfect op. Indien we u niet meteen kunnen helpen schakelen we één van onze productspecialisten in.
- We garanderen u een responsetijd van vier uur.
Indien nodig levert u ons uw bestanden digitaal aan zodat onze experts u meteen en concreter kunnen bijstaan.
- Alle bugs of andere issues melden we aan de leverancier.
Is de oplossing ervoor een patch of work-around, ontvangt u deze gratis.
VOORDELEN VAN ONZE TECHNICAL SUPPORT
- Snellere probleemdefinitie en oplossingen dankzij de overname van uw scherm
- Minder oproepen voor hetzelfde probleem: meestal krijgt u een oplossing tijdens het eerste gesprek
- Geen softwareinstallaties nodig op uw computer voor onze ondersteuning
- Snelle beschikbaarheid van onze experten dankzij onze efficiënte verwerkingstijden
- Upload uw bestanden voor een snelle analyse
- Download onze patches naar uw workstation
Als extra op deze service kunt u ook beschikken over onze Holixa Plus Pack Apps.
- Deze Apps bevatten ontwikkelde macro’s die zorgen voor meer efficiëntie en bundelen repetitieve taken in één opdracht.
- Via één muisklik kunnen onze consultants bovendien uw scherm overnemen. Zo hoeft u niets te downloaden of te mailen.
- Vanuit de applicatie kunt u via één druk op het +Plus Pack-icoontje binnen enkele seconden de belangrijkste informatie (versie, service packs, grafische kaart, driver, …) met ons delen.
UW VEILIGHEID IS GEGARANDEERD
Alle sessies voor overname van uw scherm zijn versleuteld. Er is geen tussenkomst zonder uw voorafgaande toestemming.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons algemene nummer via +32 9 331 77 00.
TECHNISCHE BIJSTAND OP AFSTAND
Een computerprobleem?
We kunnen vanop afstand, snel, gemakkelijk en veilig werken via schermdeling, video, voice over IP (VoIP), bestandsoverdracht, chat ...