Technical Support Arkance Systems

Voor klanten met een actief Technical Support abonnement bieden we permanente technische ondersteuning, van maandag tot en met vrijdag, dagelijks van 8u30 tot 17u30. Deze service omvat hulp op afstand (per e-mail en telefoon) voor het oplossen van problemen met de softwaretoepassingen die onder uw abonnement vallen.

Vragen over hoe de software werkt of hoe u met de software een bepaald doel kunt bereiken, vallen niet onder deze ondersteuning. De antwoorden hierop kunt u aanleren tijdens één van onze klassikale of online trainingen.

VOORDELEN VAN ONZE TECHNICAL SUPPORT

  • Snellere probleemdefinitie en oplossingen dankzij de overname van uw scherm
  • Minder oproepen voor hetzelfde probleem: meestal krijgt u een oplossing tijdens het eerste gesprek
  • Geen softwareinstallaties nodig op uw computer voor onze ondersteuning
  • Snelle beschikbaarheid van onze experten dankzij onze efficiënte verwerkingstijden
  • Upload uw bestanden voor een snelle analyse
  • Download onze patches naar uw workstation

Contacteer onze Technical Support

+32 53 85 25 95

support.bnl@arkance-systems.com

UW VEILIGHEID IS GEGARANDEERD
Alle sessies voor overname van uw scherm zijn versleuteld. Er is geen tussenkomst zonder uw voorafgaande toestemming.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons algemene nummer +32 9 331 77 00 op stuur ons een bericht via het contactformulier (onderaan de pagina).

TECHNISCHE BIJSTAND OP AFSTAND
Een computerprobleem?
We kunnen vanop afstand, snel, gemakkelijk en veilig werken via schermdeling, video, voice over IP (VoIP), bestandsoverdracht, chat ...